Závodíme s těmito motocykly :
Motocykly pochází z naší dílny,kde jsou na nich provedeny zásahy dle řádů k dané závodní kategorii
Suzuki GS 750 r.v. 1977

výsledky:Závody
Motocykl postaven do Kategorie Klasik 750 (CAMS) a JPHZM (AČR)
úpravy:
-přední blatník vyroben z laminátu
-přední maska motoforza,upraveno lešení i na otačkoměr,
-laminátovy monokok pod kterým se skrývá hliníková nadrž,
-levá strana motoru komplet odlehčená skráceno víko o 6cm z důvodu naklápění stroje.
-Upravena a odlehčená hlava
-karburátory Mikuni 29mm
-vyrobený náustky na karburatory,airbox odstaněn,
-kompl.systém Yoshimura z USA,
-upravený rám vyvařený a zpevněný,zvedlé stupačky
-tlumiče Hagon Racing upravené silenbloky v zadních pružinách
-vrtané přední kotouče ,větší díry,kvůli lepšímu nástupu brzd,zadní kotouč navrtaný komplet dle předlohy dobové fotky,
-závodní ráfky Akront Borrani závodní pneu Dunlop Racing
-olejový chladič LOCKHART z důvodu lepšího chlazení
-lakování Suzuki GS 1000 jezdce Wess Cooley
Suzuki GSXR 750 r.v.1998

výsledky:Závody
Motocykl postaven do kategorie Superbike
úpravy:
-kompletní systém Yoshimura RS3 Titan
-lehká hořčíková kola Marchesini
-závodní kotouče AP Racing.
Na moto se momentálně pracuje a chystá se na sezonu.
Suzuki DR 500 r.v.1981

výsledky:Závody
Motocykl postaven na závody Flat track
úpravy:
-kompletně odlehčeno
-nárdž Suzuki TS125
-zadní "bobek" original Flat
-přední vidlice Suzuki GSXR 750 1989
-výfukový systém naše výroba,koncovka Yoshimura
-motor upraven leštěné kanaly v hlavě,větší karburator
-dva páry obutí,loukotové 18" (na foto) a pletené 19"
-obutí Dunlop K180(18") a Mitas Flattrack (19")
Suzuki RG125 r.v.1997

výsledky:
Motocykl postaven do kategorie 125SP (sportproduction)
úpravy:
-kompletně odlehčeno
-laminátové kapoty
-závodní pneu Michelin power
-laděný system Arrow
-upravená elektrinstalce
-karburátor Mikuni TM28