Závodíme s těmito motocykly :

Motocykly pochází z naší dílny,kde jsou na nich provedeny zásahy dle řádů k dané závodní kategorii

Suzuki GS 750 r.v. 1977

výsledky:Závody

Motocykl postaven do Kategorie Klasik 750 (CAMS) a JPHZM (AČR)

úpravy:
-přední blatník vyroben z laminátu

-přední maska motoforza,upraveno lešení i na otačkoměr,
-laminátovy monokok pod kterým se skrývá hliníková nadrž,

-levá strana motoru komplet odlehčená skráceno víko o 6cm z důvodu naklápění stroje.
-Upravena a odlehčená hlava

-karburátory Mikuni 29mm

-vyrobený náustky na karburatory,airbox odstaněn, 

-kompl.systém Yoshimura z USA,

-upravený rám vyvařený a zpevněný,zvedlé stupačky 

-tlumiče Hagon Racing upravené silenbloky v zadních pružinách
-vrtané přední kotouče ,větší díry,kvůli lepšímu nástupu brzd,zadní kotouč navrtaný komplet dle předlohy dobové fotky,

-závodní ráfky Akront Borrani závodní pneu Dunlop Racing

-olejový chladič LOCKHART z důvodu lepšího chlazení

-lakování Suzuki GS 1000 jezdce Wess Cooley

 

Suzuki GSXR 750 r.v.1998

výsledky:Závody

Motocykl postaven do kategorie Superbike

úpravy:

-kompletní systém Yoshimura RS3 Titan

-lehká hořčíková kola Marchesini

-závodní kotouče AP Racing.

Na moto se momentálně pracuje a chystá se na sezonu.

 

Suzuki DR 500 r.v.1981

výsledky:Závody

Motocykl postaven na závody Flat track

úpravy:

-kompletně odlehčeno

-nárdž Suzuki TS125

-zadní "bobek" original Flat

-přední vidlice Suzuki GSXR 750 1989

-výfukový systém naše výroba,koncovka Yoshimura

-motor upraven leštěné kanaly v hlavě,větší karburator

-dva páry obutí,loukotové 18" (na foto) a pletené 19"

-obutí Dunlop K180(18") a Mitas Flattrack (19") 

 

Suzuki RG125 r.v.1997

výsledky:

Motocykl postaven do kategorie 125SP (sportproduction)

úpravy:

-kompletně odlehčeno

-laminátové kapoty

-závodní pneu Michelin power

-laděný system Arrow

-upravená elektrinstalce

-karburátor Mikuni TM28